"PREDIKAN MÅ VARA KORT MEN POÄNGEN ÄR ATT NI SKA FORTSÄTTA TÄNKA SJÄLVA"

Mamma hittade vår predikan i köket! Hur den hamnade där är ett mysterium...
Men den gav mig flashback till ungdomslägret vi va på och ja kände för att dela med mig.




Det var ett grymt läger, om det inte vore för att blogg.se segar hade bloggen svämmat över med bilder... Men om ni undrar så kan jag berätta att jag har bevis på att vi lever i en enda stog gigantisk garderob och på att mr. Darcy på riktigt finns i garderoben tillsammans md oss...

Kommentarer
Postat av: Stina Müller

Fram med mer bilder Frida ;)

Ut på facebook eller nått :D

ni har en fin blogg måste jag säga <3

2009-10-22 @ 22:55:54
Postat av: F som i Frida

Åhå. Ja en dag när jag får lite tid över ^^

Det är ju höstlov imorgon...

Tack^^

2009-10-22 @ 23:09:12
Postat av: Entangled

Hej! Jag hittade eran blogg! Varför har ni inte sagt nåt?!



Och btw så går en av människorna på en av bilderna på min matte. Eller engelska. Eller så känner jag bara igen honom i alla fall x)

2009-10-23 @ 19:18:42
URL: http://entangled379.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0