så vuxen i din hand

Jag tror bannemig att farmor och jag hann se det mesta som kan gå på TV när jag var hos henne i eftermiddags och myste i köket. Det var om unga tonårstjejer som försökte bli med barn, unga tonårstjejer som filmade slagsmål för att det var roligt och kysste andra tjejer för att få pojkars uppmärksamhet. Det handlade om hur man syr en evninggown till miss USA, hur man gör om en traditional american dish till en gormet måltid och hur man på bästa sätt skriker som en köksmästare. Men vi hade mysigt.


och senaste nytt om fika tävlingen: 133 017 personer tävlade för Sverige och för Finland som kom tvåa var det 70 000 deltagare. Jag är lycklig. Tänk alla odlare som fick rätt betalt för produkterna!







en liten höstbild bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0