Samma art olika världar

Jag känner att jag behöver dela med mig av kunskap som jag vunnit av den här eminenta boken som jag läser (som är baserad på vetenskapliga studier, intervjuer etc. så den är väldigt accurate)

 

Uppenbarligen står alla män med fötterna isär (3 dm) och framåtlutade när de borstar tänderna (ska undersökas)

I parrelationer så sover manen närmas dörren annars så får han sömnsvårigheter (min underhuggare håller just nu på att undersöka detta)

Uppenbarligen så om man visar en film på spädbarn som gråter (utan ljud) kan de flesta mödrar urskilja alla olika känslor hos sitt filmade barn, 10 % av fädrarna kunde urskilja högst två (många chansade och de flesta förklarade stolt att barnet längtar efter sin mamma). Mor/far mödrarna hade hälften så bra resultat som modern medan mor/far fädrarna inte ens kunde urskilja att det var deras barnbarn

 

Och det finns en vetenskaplig och naturlig förklaring till att jag har svårt med höger och vänster (jag har uppenbarligen väldigt stor förmåga att arbeta med båda hjärnhalvorna samtidigt)!

 

Här kommer lite bilder, om du vill så skulle det vara roligt om du berättade vad du såg i alla bilder samt ange om du är tjej eller kille

C

 
Figur 1

Figur 2


Kommentarer
Postat av: Rebecka

1. en tjej som vänder bort huvudet - men efter ett tag lyckades jag se tanten också! :P

2. jag vete tusan, några random figurer och en pil? Vad säger det om mig? är jag kvinna eller man?

2009-10-20 @ 19:03:50
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/
Postat av: S

första är en tjej och en tant, på den andra står det "FLY"



gissa om jag är man eller kvinna nu va!

2009-10-20 @ 20:50:05
Postat av: F

Första ser jag ALLTID tjejen först. Måste alltid tänka "hur va de nu igen" innan ja ser tantn :o

Och på andra fick jag kolla bra länge innan pilarna och krumilurerna försvann :P

2009-10-20 @ 21:28:56
Postat av: Y

Kan tala om att jag har alltid haft sängplatsen närmast dörren !

Är även totalt rudis på höger och vänster!

Ser tjejen först och tanten sist.

Skulle jag inte ha sett svaret hade jag inte kunnat se vad det står på fig 2

Jag är alltså en tant/tjej ^^

2009-10-20 @ 22:33:56
Postat av: F

cammo jag är nyfiken. Är jag född i fel kropp?

2009-10-22 @ 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0