Meet me out for coffee, where we'll talk about it all







Väntar på bilderna från gårdagens photoshoot. Men så länge hittade jag dessa helt otrlogt charmiga bilderna illustrarade av Janet La Salle.
Idag var Jesus död för ~2010 år sen. Tråkig dag. Men eftersom han återuppstår imorgon så firar vi det med påsklunch med släkten. Varför firar man inte imorgon egentligen?
Aja, sen när släkten åkt hem tog någon del av mig som varit undangömd LÄNGE och började rensa i garderoben. Just i detta ögonblick har den vanliga del Frida tagit över igen och det jag lyckats med än så länge är en gigantiskt "kanske borde slänga för jag använder dem inte, men å andra sidan passar dem" hög, en liten "inte behålla" och en lagom (än så länge) "spara" hög och sitter - inte helt oväntat - vid datorn.
Fail.
Men snart kommer Cammo över!


Kommentarer
Postat av: Y

man firar idag eftersom det är kvällen innan den större dagen, samma sak med julafton här i norden i alla fall.

2010-04-03 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0