Sex and the City. En drog. Både uppåttjack och nedåttjack.



Okej. Det finns SatC-avsnitt jag borde hålla mig borta ifrån. Till exempel alla som innehåller Aidan. Och med det menar jag Mr Perfect, det finns inte en enda replik som han svarar fel på, han är romantiskt, rolig, ser bra ut och det slutar med att man bara vill krypa upp i hans famn och stanna där förevigt... Han är till och med designer! Som Jenny uttryckte det för bara en helvtimme sedan. Och så tar avsnittet slut och så sitter man där... ensam.
Om inte tv:n varit paxad till andra program och att jag egentligen borde plugga så hade jag fortsatt se tills de två gör slut. Något problem måste han ha, jag vet att hon gifter sig med en annan... vad heter han nu igen?
Vad skulle jag säga med det här inlägget egentligen?
Jag tror SatC gör mig till en kräsen ung dam. Watch out, för jag kommer omöjligt kunna sluta titta.

Kommentarer
Postat av: Kes

ÅÅÅh, han är för underbar!! Jag älskar honom, mycket bättre än knäppa mr Big som iofs är ett mer realistisk porträtt av den moderne mannen, .. sork.. ska vi se fler avsnitt imorgon??!? :D

2010-04-25 @ 23:10:28
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0