Godmorgon bloggen



Lördag i sängen, sen i soffan framför ett New York fullt av dejter, varav en jon bon jovi aka killen hos psykologen, en massa intressanta tankar, råd, stiltips, sjuka tips, och jag hade en skål youghurt i handen, tills den tog slut. Carrie har gjort slut med Big igen och han var som allra hetast sista gången hon såg honom. Men jag säger som Carrie, det bästa med att vara singel är att man får tid över till sina vänner. Lyssnar på Downtown train för säkert femtionde gången den här veckan och ja kan inte sluta älska den. Det står risifruttipaket i kylskåpt och min mamma är minst lika bra som sara jessica parker och livet är bra i sig, undrar vad jag ska göra av min lördag? Matte, historia eller projektrapport?
Ikväll är det hattfest hos Hanna och jag väljer mellan farfars gamla kubb och mammas u n d e r b a r a strandhatt. Kom och hälsa på mig om ni har lust... Bless.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, jag älskar jonbonjovi-avsnittet!! :P

2010-04-18 @ 16:02:13
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0