Är det något jag är nöjd med så



I THINK THE WORLD
REALLY BOILS DOWN TO
TWO TYPES OF




THOSE WHO SEE SHAPES IN
CLOUD FORMATION
AND
THOSE WHO JUST
SEE CLOUDS.





TO FEAR LOVE IS
TO FEAR LIFE,
AND THOSE WHO FEAR


ARE ALREADY
THREE PART DEAD.






THE CREATIVE PERSON
IS BOTH MORE PRIMITIVE
AND MORE CULTIVATED,



DESTRUCTIVE
A LOT MADDER AND
A LOT SANER THAN
THE AVERAGE PERSON.







Just nu ligger mest fokus på allt jag ska hinna med innan jag åker, men, skola ska jag ju börja i där borta och det kräver lite småförberedelser det också. Det jag vill komma till är att i onsdags mittemellan tetångsköpet och bankbesöket tittade jag lite efter kollegieblock - att skriva ni vet kräver papper ibland trots att jag lämnat gymnasiet bakom mig.
Jag vet inte om Carro, Love, Daniel eller någon annan minns men efter halva matte E investerade jag i ett block från whitelines-serien. Koldioxidutsläppsnälla block med grå bakgrund och vitastreck, och jag föll kär på en gång! Det var nästan det enda jag pratade om på de där lektionerna (förutom rimord, politik och hur många barn vår lärare egntligen hade).
I Onsdags snubblade jag i alla fall över dessa magiska verk som ni ser på bilderna här uppe, det är en begränsad upplaga av illustratören Anton Grandert i sammarbete med just whitelines och jag bara ler när jag ser dem ligga här hemma och längtar sönder tills jag får plocka fram en penna och skriva i dem!


Kommentarer
Postat av: C

d är verklgien sååå fina

2010-08-21 @ 21:45:42
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0