jag tror jag dog precis


Och skulle vilja stena trevliga röster som säger bajsord de troligen måste säga.
Mina öron har börjat göra ont igen och jag har levt på ipren i en vecka för att klara av att äta utan att börja gråta.
Varje gång jag sväljer skär det till i öronen.
Men jag älskar konfalägret alldeles för mycket för  att åka hem skulle vara ett alternativ.
Idag har jag min ledigadag. Idag ville jag gå till doktor och kolla upp men tydligen får jag inte komma fören jag använt revaxör tre nätter i rad och jag jar provat två nätter irad utan att det hjälpte och bajsbajsbajs för det var innan lägret utan att det gjorde nån skillnad och bajsbajsbajs för jag orkar inte mer.
Revaxörskiten är kvar på Åkerö också. Bara för att ha det lite trevlilgare och göra allt lite lättare.

Nu blir det protestgång till öppen mottagning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0