jag vet inte om jag ska posta det på bloggen om du inte väldigt gärna vill det


nostalgitrippar i minnet
och det är inte bara andreas grega som vill behålla idag
för här sitter vi
och det är lov
och jag är sjuk (för det är lov)
men jag får besök ändå
och det var exakt
sex månader sedan jag gömde mig under ett lila liggunderlag
undan regnet
tillsammans med han som fortfarande sitter lika nära mig

och
victor säger: pip pip fem fem fem pip pip
vi lyssnar på empire state of mind
och frossar i noblesse med mintsmak
nu blir det film - bert den siste oskulden

det är sjukt vad man kan ge ut för konstiga bilder av ett förhållande
men det är ju sant
ett halvår har inte gjort oss klokare
någonstans


Kommentarer
Postat av: Läckan

Ah, jag minns när vi satt vi fyra i ett enmanstält. Regnet rann längs väggarna, samlades i små pölar omkring oss. Vi pôjkar fick sova i det våta.



(Vi kräver att få se bilderna från 22 december!)

2010-12-29 @ 16:58:06
Postat av: F

åh juste, jag tog bilder :D



haha, ja det var efter det lila liggunderlaget sir. När tom hela vilda campingen sov och vi skulle kika om herr V hade någonstans att sova och så visar dt sig att nähä. Där sitter du och cissi och pratar om... mormoner och sephenie meyer :P (jag har det inspelat)

2010-12-30 @ 15:31:32
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Ms O

naaaaw :)

2011-01-03 @ 18:11:57
URL: http://ozzilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0