Egentligen...

...är mitt nya ord. För egentligen borde jag skriva projektarbete. Men det dödar mig och jag kommer aldrig få upp det i hundra timmar. Suck. Dessutom spunkar Internet och spotify krånglar. Så när jag egentligen borde skriva det, så sitter jag här och sjunger med i Chess och tittar lite på fotona från i lördags. Ska även klura ut hur frida ska få bilderna när kortet spunkat sig.

Du och jag
Drömmar av glas
Krossade i ett slag
Ibland skärvorna står vi

Jag tror att inom en snar framtid kommer jag se Chess igen. Klart ett textgeni som skrev texterna.




för frida är den enda som kan vara riktigt het i gummistövlar, snö, pälsmössa och tajtklänning



Kommentarer
Postat av: Skorpan den Ruskyge

underbara solglajjer också :P

2010-02-01 @ 20:02:04
Postat av: F

synd att jag är lite blek bara... :)

men det är ju januari, så de är väll okej antar jag.



Trooor det kan ha fixat sig med bilderna. Kanske. Helt plötsligt dök det upp nya, jag är förvirrad. ^^

2010-02-01 @ 20:12:19
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Karin Br

bästa duetten ever? Think so ^^ <3

2010-02-02 @ 15:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0