en trött söndagskväll

Jag har nada inspiration till att skriva en fantastisk uppsats och allt annat är så mycket roligare.


Men jag kan ju i alla fall, på en dag som denna, upplysa världen om att kärlek vid första ögonkastet inte finns. Det  hela är bara attraktion som i stort sätt beror på hormoner och feromoner. Alltså purely biologiskt. 

(och jag är skeptiskt till att hustrun till mannen som köpte ett rafset åt henne vill ha just det på alla hjärtans dag. jag tror hon vill ha hjälp med städningen och ett långt bad ensam med levande ljus och musik)


Happy thanksgiving


Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha, äter ni det igen? :P Jag gillar er nya header förresten! Sjukt snygg :D <3

2010-02-15 @ 18:02:43
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0