PARIS HERE I COME

Okej, det här är deprimerande. Jag fortsätter kolla bloggen om och om igen på väntan efter ett blogginlägg från Cammo. Men dyker det upp något? Icke. Hm.. vad kan det bero på? Åkte inte hon till Thailand idag? Jo det vet jag ju. Kan man inte blogga i Thailand? Det kan man!! Cammo, skärpning! Säg inte att du lämnat datorn hemma! Ja menar, det har gått en-två hela dagar utan ett inlägg från din sida och imorgon äker jag iväg till Paris. Och när jag kommer hem kommer bloggen se ut som den gjorde när jag åkte iväg!



Nästan så jag går och gör bananmilkshake åt mig själv! (om det inte vorde för att jag v e r k l i g e n behöver packa klart... nu).
Så, det här kan vara det sista ni hör från oss fram till torsdag. Håll ut tappra läsare. Själv är jag sjukt taggad!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kan man blogga från ett flygplan? Probably not :P I MISS YOU SO SO MUCH ALREADY! <<3

2010-02-27 @ 23:28:21
URL: http://misguidedpapaya.blogg.se/
Postat av: F

äsch, med dagens teknologi och en smula envishet... hmm.. :P

2010-02-28 @ 00:19:53
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0