SMYGTITT


Skannade in alla bilder i datorn idag. Projektarbete barnbok, skriver jag om. Känner mig duktig, på ett sätt. Att svenska uppsats analysen fortfarande inte är klar, är en annan fråga.
Lilla A var historiens gulligaste idag. Vi målade med fingerfärg fast han vill ha penslar.

"PAPPEER!! Frida, kladdig!!"
"Men A, gillar inte du att bli kladdig??"
"Nä-ä..." kollar på mig som har en ny färg på varje finger. "Tycker du om det?"
"Ja-a då!!" Varav han ser eftertänksam ut, sen...
"PAPPER!!!!!"
"Jag tror du glömde säga snälla"
"...snälla.. PAPPEEER!!!"


Och jag bara undrar, är vi verkligen släkt?

Kommentarer
Postat av: Y

nu blev man ju nyfiken och vill gärna läsa din bok.



Ha ha jag har för mig att antingen du eller din syster inte gillade att bli alltför sandiga om händerna när ni fixade sandkakor. Så lite släkt är ni kanske med A.=)

2010-02-10 @ 23:41:38
Postat av: Zchcårpan

jag sympatiserar med lil' A hära, kladd är inge roligt!

2010-02-11 @ 10:27:15
Postat av: F

Jag minns att jag åt sand... x)



Kladd i sig är bara kul, det är om det blir kallt, eller om något som inte får bli kladdigt blir kladdigt, om kladdet sitter kvar tills man är hundra (har inte hänt mig... än :) ) som det är jobbigt. Men mmm... vad ni än säger, fingermålning is the shit :D

2010-02-11 @ 15:10:27
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: H

Vissa drag kan ju lille A ha fått av sin mor (som ska bunkra upp med mer färg till helgen).

Prova att torka diskbänk nån dag med lille A så ska du få se på action! :-)

2010-02-11 @ 20:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0