En kvarglömd vante är det enda som inte är det vackraste jag sett

Nu ska jag berätta en sak, som jag säkert sagt tusentals gånger, men jag läser en jätte underbar kurs i skolan just nu.
Litterät Gestaltning. Det spelar ingen roll att ingen vet vad det är för kurs, den är bäst!
Nu har vi börjat med Lyrik, imorse gick vi promenad för att inspireras av naturen och det var så ortoligt vackert, ni förstår inte hur otroligt vackert det var. Jag typ grät i hjärtat för att jag inte hade kameran med mig.
Tänk er soluppgång. Snötäcke. Is som breder ut sig. Inte ett moln på himlen. Inte en människa.
Sen, när vi var helt sönderfrusna gick vi in i skolan och skrev dikter i m-korridoren och det var bara liksom underbart rakt av. Jag kommer dö när period två är slut.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, kärlek kärlek kärlek! Det var seriöst en oförglömlig lektion, den kommer stanna i mitt hjärta forever and ever and ever and ever! Och nu tänker jag också skriva ett blogginlägg om den. Så bäst var den. Underbar! Gaaah! <3

2010-01-11 @ 21:54:47
URL: http://ehmehloh.blogg.se/
Postat av: Y

ja jag visste att detta var en kurs för dig så snart jag såg den i katalogen.

2010-01-11 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0