exasperating


 

  • Jag har en förmåga att välja ämnen att skriva om som jag inte förstår.
  • Jag har en förmåga att välja ämnen att skriva om som det inte finns fakta om
  • Jag saknar förmågan att skriva historia uppsatser
  • Jag är inte kapabel till att formulera en bra frågeställning som kan ge mig MVG
  • Jag har en förmåga att stöka till
  • Jag har, trots en miljard uppsatser, inte förstått hur man börjar
  • Jag har, trots en miljard uppsatser, inte förstått hur man letar fakta
  • Jag har, trots en miljard uppsatser, inte förstått hur man skriver
  • Jag har, trots en miljard uppsatser, inte förstått hur man tar sig från utskrivna papper till text
  • Jag har en förmåga att välja konstiga kurser


 

Det värsta är ändå att jag vet att jag kan hoppa av den här förbaskade kursen utan att det spelar någon roll… men jag är för envis för att ge upp…


Välj aldrig Hisoria efter 1945. Oavsett hur mycket ni tycker om historia


Kommentarer
Postat av: Johan

Okejdå.

2010-01-16 @ 15:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0