I min lilla värld

Ni som sitter där och känner - det här har jag problem med. Det här borde jag sluta med. Typ jag borde sluta röka, jag borde impregnera mina skor, jag har inte gjort mina läxor etc. Ni som tycker att ni har problem. Jag ska säga något till just er. Spela farmville och alla andra era problem kommer försvinna.

      Eller jag rättar mig, ni kommer få nya problem som ni inte trodde ni skulle få. Mina föräldrar har precis fått återuppleva tamagotchiperioden. Det kan hända att jag ringer hem i absolut panik och säger ”pappa, du måste skörda!”. Detta är alltså de gånger jag inte hunnit hem i tid…(snäll som han är har han skördat och allt gått bra.)

    Imorse insåg jag att jag har problem. Att det är ett beroende. Eller, snarare igår kväll. Klockan var lite mycket och jag slant. Jag odlade tomater istället för vindruvor. Ni som inte spelar farmville (än) kanske inte förstår detta problem så jag ska förklara det. Vindruvor tar en dag på sig att växa – tomater åtta timmar. Detta innebar att jag fick ställa klockan extra tidigt så att jag hade tid att sätta mig ner och skörda klockan sju…

 

Nu ska jag skörda mina hallon och odla nytt!!


Kommentarer
Postat av: Broberg

Men Cammo, vet du inte att det man sår håller lika länge som det växer? Om dom är klara 7 på morgonen håller dom ju till kl 15!

2010-01-10 @ 17:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0