Standardfrågor känns ibland lite fel

Som liten och nyfiken klev jag in på dandrydstappen. Mamma var överlycklig för efter att ha misslyckats alla år så var värdena rätt idag vilket innebar att de fick tömma henne på blod. Noggrant studerade jag detta och kom fram till att det finns vissa likheter till introt i Låt den rätta komma in. Eller ja, om man använder lite (mycket) fantasi.

Sen fick de ta lite prover för att se om jag får ge bort mitt fina blod så jag ska telefona dem i mitten av februari och se till att de vill ha mina små blodplättar och allt vad det är.
Dock kändes det aningen suspekt när den lilla söta damen frågade mig om jag sålt sex…

Men jag uppmuntrar alla som fyllt de underbara arton åren och inte redan gör det – ge blod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0