defying gravity

Studenten kan vara det bästa på länge. Äntligen har jag tid för allt det där jag velat göra så länge. Jag lånade högskoleprovsböcker, reseböcker och en inslagen överraskningsbok som jag alltid velat. Tog äntligen tag i att köpa ett polariseringsfilter som kommer att invigas snart. Dock har jag mycket kvar att göra och trots att jag är fri som en fågel i teorin känns dagarna galet uppbokade. Min nästa lediga dag är 5 juli...

Och vet ni vad- I love it!
Jag må vara lika bokad som förut men nu är det bara med saker jag vill göra



Kristin Chenoweth – For Good - Original Cast Recording/2003

I've heard it said
That people come into our lives for a reason
Bringing something we must learn
And we are led
To those who help us most to grow
If we let them
And we help them in return

It well may be
That we will never meet again
In this lifetime
So let me say before we part
So much of me
Is made of what I learned from you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0