Det sista jag säger innan jag somnar och sen vaknar av något annat än mobilen inställd på vibration (ljuden muppar fortfarande, jaa)




Så sitter jag här igen och vet att hela bloggens öde ligger på mina axlar (nåja). Cammo är borta i bergslagen och jag hoppas hon lever livet. Det senaste jag hörde ifrån henne var att hon satt på samma donken som Salem al Fakir så, jag menar, hon lär kunna leva på det resten av tiden, om inte annat. GAAAH.
Men tycker trots att det bara gått två dagar att det nog är dags för henne att komma hem snart (och appropå att komma hem så är Olle tillbaka från Japan!! Och därför får han äran att va med på bild, heheh).
Och nu smsade Cammo så det jag skrev innan om det senaste jag hörde ifrån henne, är inte riktigt sant. Knäppt inlägg. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0