GRATTIS TILL MIG (och alla andra)








Fy vad kul jag hade igår! Helt sjukt. Typ otroligt. Jag förstår inte. Men bloggen, bakom skärmen sitter en tjej som inte längre går i gymnasiet. Sjuk dag. Vet inte var jag ska börja. Men loggade nyss in på FB och såg att Jenny Nordbäck lagt upp bilder från när vi var på flaket. Tog nästan inga bilder själv för det kändes så mycket bättre att bara vara och leva i nuet. Hihi. Något jag lärt mig på de här åren. Jag och kameran hade ett förhållande när jag började gymnasiet... Aja, whateva. Jag har blåa svullna fötter så lär inte komma så längt idag. Dessutom har jag min sista konsert med sollentunes i edsbergsparken imorgon. Ska lära mig Under Blågulfana... Tredje gångn gillt (om det inte är fjärde). AH VAD JAG ÄR BRA!!


Kommentarer
Postat av: Karin Bs

SVAR: Såhär gör vi: Vi träffas och jag tar med mig ett usb-minne eller en bränd cd eller nåt annat bra och så får du alla bilder ;) Men det är knappt fler än de du sett..

Sååå, när ska vi badda i din pool? ;)

2010-06-07 @ 21:24:13
URL: http://thatsbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0