PARTEY

Det här känns inte bra. Vill bara bläddra förbi varenda låt som kommer upp på spotify och tänker bara "bläblä inte den gamla" och egentligen hör de alla hemma i den nya "papperskorg-listan" som Gåsen tipsade om (en lista för alla låtar man förut älskat men tröttnat på). I kombination med detta har jag samtidigt tröttnat på hela min garderob, eller nåja, min partygarderob. Jag har inget att klä upp mig i. Och det är jobbigt när man taggar inför utgång med snyggsnygga tjejer.
Nä, jag tror det blir dusch och kent som får lösa det här. För även om kent är lite depp så kanske vi är på samma nivå ikväll? Ont i magen har jag också.

Äsch! Nu är jag sen igen! Hasta luego amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0