Du sitter i alla fall inte fast i ett träd...

Just nu sitter jag och skriver förfullt på min trevliga oerhört intressanta inte alls enformiga historiauppsatts. Skulle ju kunna posta ett litet citat därifrån med vänjer trots allt att visa en uppiggande bild istället. Snart är våren här! Lagom till juni typ, men det är inte så långt dit!


(foto: Cammo)

Hehe, det här var en lite kylig höstdag när Cammo tyckte jag skulle klättra lite i träd åt henne vilket ledde till att en gubbe lovade ringa brandkåren om så behövdes. Förstår inte vad han fick det ifrån? :)

Kommentarer
Postat av: Y

kul bild =)

2010-03-09 @ 10:03:22
Postat av: C

åhhhh. Jag hjärta arbetsmotivationsbefrielsens inslag när man bloggar. Det var roligt att du faktiskt klättrade upp i trädet

2010-03-10 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0