TRÖTT TJEJ

Fem tjejer. Två dansgolv. Igår var det utgång. Chaplins bar var målet. Spännande... nice med gratis inträde cause of gästlista, men annars vet jag inte om jag skulle komma tillbaka dit. Lite mycket 18 års ställe. Tyckte nog bättre om The Bridge, och det säger en hel del. Men det var kul ändå. Allra bäst förfesten hos C. Det mesta blir bra med bra sällskap. Undrar dock hur lång tid det tar innan man har så pass bra koll på ställen så man vet var man kan gå och hitta det man vill ha?
Enda sättet att lösa det är i och för sig: mer utgång!
Karin sov hos mig och vi segade oss upp vid tolv. Drog aldrig ner rullgardinen utan vaknade i ett ljust rum. Sjukt mysigt. Sov så underbart gott!
Och nu sitter jag här i soffan med mina syskon och äter grandiosa påspizza. Mmm.. fett!
Ska snart börja måla projekt. Snart. Och ikväll blir det melodifestivalkväll hos Cammo. Taggtaggtagg.
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0