A SUPERSONIC WOMAN






IIIIIIIIIIIIIIIIHHHH!!!!!!!!!!!!!!
YYYYYYYYYYYYYLLL!!!
VÄRLDENS LYCKLIGASTE DAG!!!
JAG KOM IN PÅ GOTLAND!!
GOTLAND
VILL HA MIG!!

Av alla rekordmånga som sökte är jag bäst! Det är inte klokt så bra jag är! Helt hög på l y c k a !
Det känns bra.
Vill fortfarande drömma om Biskops-Arnö, men liksom det spelar inte riktigt lika stor roll för jag har kommit in på Gotland!! Och jag ska få skriva i ett helt år på ett jättevackert mysigt fint ställe med massa andra små skrivnördar och det kommer vara bäst. Jag vet det redan nu. Ååååh. Och bild nummer två är tagen i fårösund och kan man få se sånna där soluppgångar så kan det inte vara så dumt... nånstanns.

(och att jag fick mitt efterlängtade vg i fysik b och mvg i projektet gjorde inte dagen sämre)
(eller min och August sopontan utflykt till den spännande lekparken vid stadsbiblioteket heller för den delen)
(och grattis Emelie! (fast det kanske är hemligt? Vi säger så) )

Jag är glad idag.

Kommentarer
Postat av: Y

Grattis! både till Gotland och Fysik B!!

2010-05-27 @ 11:46:49
Postat av: Cissi

ÅHHH FRIDA!!!!!! <3

2010-05-27 @ 14:02:20
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/
Postat av: Rebecka

GRATTIS!!!!!!!! :D:D:D

2010-05-27 @ 14:51:58
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bäst är vad du är, totalt! Fast det visste du redan att jag tycker ;)



Och TACK! Men nu undrar jag, när ska denna hmmm, vi kan kalla den "tillställning" ske? Du vet vad jag menar. De är ju så himla sega!

2010-05-27 @ 16:47:17
URL: http://ehmehloh.blogg.se/
Postat av: H

Grattis Frida - projektet är jag mycket nyfiken på att få se! + lilla A förstås..

2010-05-27 @ 22:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0