Igår blev jag kär





Cammo brukar om och om igen vilja påstå att jag är vårt gängs motsvarighet till Carrie i SatC. Jag har aldrig riktigt hållit med. Ett av mina argument har varit att jag aldrig fått känslor för ett par skor. Igår insåg jag tt jag troligtvis bara kollat på fel ställen. Igår strosade jag runt på hornsgatan, letade efter ett par skor att ha på studenten, och så plötsligt var jag inne i en butik där jag först provade ett par rosa skor med rosett på tån som var otroligt söta och sen, råkade få syn på de där Marco Polo skorna där uppe på bilden, tog upp dem och såg att paret som stod framme var storlek 38 och tänkte, "jag kan väl lika gärna prova dem" utan att veta vad jag gav mig in på.

De passade perfekt. De var perfekta och hela jag var så snygg. 1500 kr. Och där stod jag och övervägde att jag skulle köpa dem. Bad om att få lägga undan dem. Och var sen tvungen att småspringa därifrån så jag inte skulle gå tillbaka innan de stängt. Aj!!

Måndag klockan två. Sen kan resten av världen börja slåss om dem igen. De hade även passat prefekt på bion ikväll (SatC 2, yes!!).




Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅHHH DOM ÄR SÅ FIIIIIIIIINAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! JAG DÖR! (Och jag förstår verkligen din smärta...)

2010-05-30 @ 14:14:04
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0