drömmapånatten

Jag hade så mycket som jag behövde göra. Vad hände? Jag hamnade på ikea.se…


Det är som att ta in ett barn i en godisaffär. Jag (som redan innan hade bestämde åsikter om hur mina hem ska se ut) har nu börjat cravea mer för att få göra den drömmen till verklighet. Tyvärr måste jag nog börja arbeta som inredare på IKEA för mitt underbara, fantastiska och praktiska kök fanns inte som inspirationskälla. Det fanns ett i rätt riktning, men skåpen satt för långt ut så det finns risk att slå huvudet i dem . Och diskmaskinen var felplacerad. Och den saknade köksön. Och de höga stolarna.

 BRYNE Nät
EDLAND Himmelssängstomme
        

(Med ljusljusblåochvitblandadsänghimmel med högochbredstomme...)

Drömma kan man 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag älskar att jag ska bo med dig. Jag vill också ha sänghimmel!

2010-06-01 @ 10:07:47
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0