Vad jag än sagt är jag glad för er och för att det tydligen fortfarande finns kärlek i den här världen och för att jag fått en anledning att rimma

© Anna Gearhart

De sa att de bara var vänner

nu får han henne att le som en idiot

och hon som egentligen inte tror på de känslor hon känner

undrar vad de promenerar emot

 

det är konstigt hur första ögonkastet med kärlek

kan falla på någon man trodde man visste vem det var

som om grunden de byggde i halvlek

plötsligt blivit något som vill ha trohet till svar

 

måste allt vara krångligt och svårt

så kan väl de vara krångliga och svåra ihop

håll henne i handen, håll henne hårt

knyt världens starkaste knop

 

För det tycker jag ni är värda


Kommentarer
Postat av: C

jag vet att jag har emotional berg-dalbana idag men jag blev lite rörd

2010-05-09 @ 21:33:18
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha åhhh jag bara smälte när jag läste det här... Frida du är underbar och Maciek och Cammo we love you guys! <3 Förväntas det att jag ska göra nåt nu, typ skriva en låt eller nåt? ;)

2010-05-10 @ 09:47:00
Postat av: F

haha, tack söta ni <3



och cissi, no presure, det är oftast mer normalt att inte skriva dikter om sina kompisar ;) Men inspitarion kommer från psyko ställen :P

2010-05-10 @ 21:48:55
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: C

NEJ

2010-05-11 @ 14:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0