Därför går jag och dansar lindyhopp ikväll


Jag är trött. Sjukt trött. Och då somnade jag ändå klockan tio igår. Med kläderna på.
Jag tvättar. Två tvättar. Och jag hade slut på trosor så jag hade inget val.
Och sen är det så att jag segar mig också, för egentligen skulle jag ha läst och städat och ätit
typ nu också, men det blev inte av. Bara lite... Småäta och snabbläsa och flytta högen med
papper lite.



Och det här är ju inte alls anledningarna till att jag dansar lindyhopp ikväll. Jag bara skoja. Det gör jag för det verkar stört kul.

Kommentarer
Postat av: Y

Ser kul ut

2010-11-03 @ 19:25:34
Postat av: B

bryt inte nånting S:

2010-11-04 @ 12:33:08
Postat av: B

bryt inte nånting S:

2010-11-04 @ 12:33:20
Postat av: Anonym

man kan fundera på vad du menar med "stört" lite dubbeltydligt,...

/HW

2010-11-04 @ 21:05:24
Postat av: Gås

Angående snorungar:

jag var fasligt arg och ledsen när jag skrev det där så det kan jag börja med att nämna, men det är tyvärr mest killar som gör sånt där. Tjejer utövar makt på annat sätt(skvaller och utfrysning).



Angående att vända andra kinden till så kan man ju inte ringa deras mammor om man inte med våld håller fast dom och snor deras mobiltelefoner för att få telefonnummret :(

2010-11-04 @ 21:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0