bekräftelse i höstmörkret

Igår ringde: Rektorn för mediaprogrammet på Rudbeck


(vad vill han mig? Har han ring fel?)

 

Det första han säger är: Du är en poet

 

(okeej, något är knasl. Vem ska han egentligen prata med?)

 

Säg säger han: jag har läst texten du skrev till skrivartävlingen i våras. Den är fantastisk. Du är fantastisk

 

(?????!)

 

Sen kommer det: Vi undrar om vi får använda den i marknadsföringen för rudbeck. Tillexempel på gymnasiemässan

 

(de vill använda min text. Min. Jag har skrivit något som Rudbeck vill använda sig av. Av alla de tusentals elever och alla de ord som skrivits har jag lyckats åstadkomma något någon faktiskt kan ha användning av.)




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad kul!!!!!!! <3 Publicera dikten! :D

2010-10-07 @ 22:25:48
URL: http://heroesonthemoon.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men hallå. Det visste vi redan (:.

2010-10-11 @ 18:46:44
URL: http://suburbiandreams.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0