en idyll




Karin i skogen



hann notera att alla bilder jag har på Louise från svampplocket så har hon en gren i ansiktet, men gillar denna nått med stämningen...



Och bara för man flyttat till Gotland slutar man inte fota närbilder på blommor...



Krilleboy och jag brukar tävla i arga leken.



För den här va så charmig, hehe, stinastintan



Förberedelse till äppelpaj



Paj och Sara



Hanna i Toves glajjer



Sacrébleu! - bilden
. Nöjd.



Ted och Emma. Nästan avslappnat. Nästan.

Såhär ser min helg ut så här långt. Rätt supernöjd med att jag gick upp idag trots allt. I fredags for vi och plockade svamp och lagade sen middag tillsammans. Såg Sällskapsresan sos och Björnbröder. Idag åkte vi till Visby och kikade i affärer, satt på Max i en evighet och bäst av allt gick på bokcafé där en kvinna läste Sonja Åkesson dikter och en jazzduo spelade till, för att följas av ett visband.
J a g  l e v e r  i  e n  i d y l l ! ! !


Kommentarer
Postat av: Kes

Åh, vad kul att se dina kära vänner! :P

2010-10-03 @ 10:02:08
URL: http://edsvikenf.blogg.se/
Postat av: Y

det ser verkligen idylliskt ut

2010-10-03 @ 11:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0