it's gonna take som time, but I'll get there


Idag är det första december. Det betyder att alla små barn börjar öppna sina adventskalendrar, att cammo sitter fängslad framför julkalendern (hoppas jag!) (max en meters avstånd till tv:n!) och att mitt slkort går ut. Roliga saker, tråkiga saker. Jag har även börjat så smått med flyttpackning. Kokböcker, böcker och målargrejer - check! Så att säga.
Satte precis igång Driving home for Christmas med Chris Rea och historiens sjukaste fårösundsfeeling kastade sig över mig. Kan se mig själv strosa runt i mitt gamla rum mitt i natten... Rysningar!!
Avslutar med en liten notis:



Minns inte var jag hittade denna. Men åh, mänskligheten alltså.

Kommentarer
Postat av: Y

ha ha härlig händelse att de inte rymde.

2011-12-02 @ 10:14:23
Postat av: C

haha, jag läste också det klippet!!

Och det är självklart att jag följer julkalendern med max 1 meters avstånd!! :D

2011-12-04 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0