kopierat direkt från gamla dokument






Ja, lite senare än tänkt. Det har hänt en hel del sen jag hittade alla de här texterna, har haft en hel del med megatextsamtal bland annat. Men här är dem nu, fick storhetsvansinne precis och kunde inte välja vad som skulle upp, så vem vet det här kanske blir ett åtekommande egoboost grej. De två sista dikterna minns jag som de första som jag la upp på min gamla favosida hogwarts.nu och också det första jag skrev bara för att skriva dikt. Frida 12 år. Kuriosa. Varsågoda.
Känns extra nostalgi att lyssna på itunes samtidigt - med all musik som jag levde och andades med i högstadiet.

Kommentarer
Postat av: Ralf

Tummen upp! :D

2011-05-06 @ 16:32:25
URL: http://ozzilda.blogg.se/
Postat av: Y

Du är vän med orden.

2011-05-06 @ 17:24:20
Postat av: Kris

Den första skulle jag gärna vilja se på ett textsamtal =)

2011-05-08 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0