och lite så här halvinofficiellt





Idag fick kaffepakten ett intressant plus. Ja, banne mig, jag har omedvetet trillat dit och varit med om det charmigaste nånsin. Ted - I owe you!

Annars idag, träffade Emelie, insåg att jag förlorat mitt kontokort och bröt ihop under föreläsningen. Spänn spännbanden. Allt jag har att säga om det.

Skrattade nog hela vägen hem också - och då vet man att man är med fina människor. Och att man är trött och har ännu sämre humor än nånsin. Men mest fina människor.

Imorgon ska jag nörda mig med mina fina retorikord-ord. Yeho, en vecka kvar till tenta och hela huvudet är proppfullt med avancerade uttryck. Och det är knappast en hyberbol! Huvudet sprängs snart! Se upp! Och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0