Ja då har en anmält sig till högskolan då




hade jag haft en bild på mig själv tuggandes på ett kunskapens äpple hade det väl varit läge att publicera den, skrev jag och så kom jag att tänka på den där gamla gobiten till foto som nog aldrig fått se dagens ljus. (när ska vi fota cammo?!) men, kunskap var det ja. högskola. jag har alltså än en gång klickat i en sån där lista, fast nu i okända städer och med ordet kandidatprogram intryckt på varnda rad. fast lika osäkert som förra året. lite speciellt eftersom jag inte kollat upp något bestämt innan idag. åhå, men sån är ju jag. och just ikväll har jag verkligen sett det framför mig, universitetslivet med mig inräknat. och det är nog första gången jag lyckats framkalla den bilden i skallen min.
nåja, det här är plan b så fördjupa er inte allt för mycket i den.

Kommentarer
Postat av: Y

men nu blev man ju nyfiken

2012-04-17 @ 11:18:30
Postat av: Y

På vilka obskyra ställen hade du tänkt plugga på då?

2012-04-17 @ 11:30:38
Postat av: hå

2012-04-17 @ 18:45:45
Postat av: Håkan Winbom

Jag är mer nyfiken på plan A) ????/HW

2012-04-17 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0