check på innan-jag-dör-listan: nobelpris i litteratur & så lite jul på det

 
jag var på självaste nobelfesten igår - för när naturarna festar till det flyger klackarna i taket - eller punchen under bordet snarare kanske
uppdrag under stolen också
 
 
mot slutet blev det vals, såklart, och allt där emellan... ... ...
 
 
 
jag har en liten kropp här som längtar efter sängen så mycket att den nästan faller ihop. kalas på måndagar är något den måste öva på. men vem kan rimligen hålla sig till studier och sömn när det kommer in en jättegran genom dörren?
bra mår en i själen av juleljus och skratt.
det var allt jag hade att säga för inatt.
 

Kommentarer
Postat av: Y

så trevligt !

2012-12-12 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0