Beväpna dig med vingar







Njuter av ledighet. Leedighet. Ledig. Ledig helg. Ganska trevligt ibland faktiskt. Söndag och solen skinder och jag har varit ute och springit och snart blir det vinderpromenad med Louise och efter det bär det av till kummelby och fotoalbumet är framme - men - mitt 'mystick som lus fick mig att inhandla (bra grjer!) är slut så det var ju lite tråkigt. Lyckades få in fyra bilder till i alla fall. Lyssnar på Thåström. Mest hans nya singel, men som oftast med mig och Thåström så slutar det med Skevbokvarnsvägen 29 plattan.
Måste få berätta om att jag nu sett Kite live. I fredags med bästa sällskapet a la Karin och sen att Axel plötsligt stod framför oss, att Staffan stod i baren och att Anton och Anna var påväg - det hade man ju kunnat lista ut när det var Kite som skulle stå på scen.
Så himla fint.
Och igår episkstekte vi pannkakor, jag och Simon, som i gamla goda tiders anda. Goooood times.

Kommentarer
Postat av: karin bs

här är den här killen som ser ut som din vän axel.

kramikram!

http://absolutvanilla.blogg.se/

2012-01-29 @ 21:57:47
Postat av: Y

Skebokvarnsvägen finna i Bandhagen bara så du vet =)

2012-01-29 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0