Idag



tar emot order på engelska till svensktalande. det var roligt. och lite pinsamt. skyller på hans amarican uttal av "cheese and bacon"

får en vän i serveringen. femåring unge. "känner du igen mig?" "hm, nja nää jag tror inte det" "men vi åkte ju skridskor förut idag!" "jaha gjorde vi! men juste! var jag duktig?" "mm." "vill du ha en ballong?" "jag har ju en röd där borta!!"

äter två matlådor. gott.

blir utpekad i pendelväntrummet av upprörd dam i 40årskris "bara EN person läser här inne, ALLA andra sitter med sina mobiler!" (åh bra bok också! // fröken stenålder)

känslan som uppstår i kojektivköket när kärnfamiljen rådjur kommer inspatserande i trädgården och två små ansikten sitter klistrade mot fönstret "nu står den lille vid lyktan!" "och med snön!!"

skrivarlan. nä nu ska jag sova!






Kommentarer
Postat av: Y

bror din och jag var på Max i Kista igår, det tog sån lång tid i kön att vi ett tag tänkte ta oss till BK eller Donken, men vi härdade ut. Kanske det hade varit smidigare att promenixa till Barkis =O

2012-01-23 @ 09:37:58
Postat av: F

haha, ni skulle, det var luuungt hos oss. burgare på nolltid och jocke hade fått ballong han med! ;)

2012-01-23 @ 13:15:14
URL: http://farfaraway.webblogg.se/
Postat av: C

mysigt!!!

2012-01-23 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0