idag är jag franska bohemkvinnan




står i köket iklädd blommig långkjol som svänger om benen, fönstret står öppet, på spisen steker tofuwok och kokar dinkelpasta om vart annat, ja varje platta blev använd och håret är långt och tovigt och fåglar kvittrar utanför och i bakgrunden på högsta volym, från vardagsrummet, musiken från Amelie de Montmarte och matlådor för hela helgen - check!

frågan är nu: titta på game of trones, söka lite mer på min framtida höst, eller gå promenad?
tricky, very tricky... (fast en fransk bohemkvinna skulle väl gå en promnad bestämde jag nu)


Kommentarer
Postat av: Cammo

fet myyyyyyys <3 Sa vi lördag 31 ??

2012-03-22 @ 15:27:59
Postat av: Y

jag försöker föreställa mig en fransk bohem i Stuvsta och ja kanske det funkar =)

2012-03-22 @ 15:57:44
Postat av: F

Cammo: Ja, det sa vi! och haru ångrat dig drar jag till norrland........



Y: tur att just du ändå kan se mig framför dig ;)

2012-03-26 @ 00:18:50
URL: http://farfaraway.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0