hamnar på musikfest, det betyder gitarrer, munspel, en flöjt, piano, cajon och saxofon och händer. händer som vet, som kan, strängar som viberar och stämmor. röster och texter och gnolande. och så vi andra som också är där. på balkongen, i soffan, i köket, vi skålar i klang och skrattar i takt och sjunger med i det vi kan

 
och jag vaknar idag med snigelns visa i huvudet och det får mig att le
och det är ljust sen länge när jag tar vagnen hemåt, det är mörkt igen när jag väl är hemma
och vad finns det mer att säga
 
mums mums va gott
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!

2012-11-19 @ 10:32:33
Postat av: Y

Det var ju jag =P

Svar: haha! det borde jag ju ha anat! kram!
None None

2012-11-19 @ 10:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0