ni som alltid gör fel och aldrig är perfekta, spelar inga spel och skiter i det korrekta, som vågar vara snea och defekta

 
(ni är inte vackrast i världen
 
 
världen är vackrast
 
 
i er.)
 
 
jag har ont i benen. ville mest berätta det. och mina lungor är en enda stor samling med frisk luft. mina naglar är tio små förvaringsplatser för jord.
vi har börjat gräva om odlingslandet i trädgårn. jag kommer ha ont i ryggen imorgon.
 
och så är moren och faren i stan. och cammo.
och jag tror att vi kanske ger oss på lite buffy ikväll.
 
(men någonstans handlar det om att jorden och alla maskar vi kikat på är en del av att leva som man en gång levt. att få vara en sån som kan äta närodlat. på riktigt. att här i jorden vi gräver ska det växa.
att det går.
att det inte är i ögonen, utan i vad en ser)

Kommentarer
Postat av: Y

så fint ni har det

2012-10-08 @ 15:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0