där ovan träden är sikten fri, högt ovan marken, fjärran från disharmoni

 
det sista jag hör innan jag stänger av morgonradion är den där äckligt-låten som i vintras satt på hjärnan varenda stängning på max. (ja jag ser mig själv skrapa grillmaskinsdelarna så fort introt drar igång). Så jag gick ut och sprang istället och har insett att det är världens vackraste lilla naturområde där borta, upp för backen förbi återvinningen, med porlande bäckar, öppna fält och golfbana.
Och så där emellan springstegen dök flyg vilda fågel med lisa ekdahl upp i skallen istället. det var fint. och nån idé om att jag ska springa ofta. jämt (hehe). sen har jag blivit attakerad av A (katt) medans jag stretchade.
Nu: mat.
Snart: tenta. första miljötentan. (fina kläder på)
Och efter: tentaöl? jaaaaaaaa!
 

Kommentarer
Postat av: Y

Break a leg !

Svar: jag tror jag klarade den!!!
None None

2012-09-26 @ 12:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0