det här med att plugga

 
när klockan slog tolv idag (åh nåja fem över) var föreläsningen för dagen, för veckan, för delmoment ett slut. och ja, min plan var ju såklart att plugga. mwaha.
När jag kom hem satt K i vardagsrummet, toppen tänkte jag, jag sätter mig i köket! Började kolla powerpoints från föreläsningar. Fastnar på en sida om platteknonik. "åhå, om 250 Ma år kommer Sverige ligga uppochner"
Så kom J hem från bomässan med en massa frukt, middag behövde lagas och så vips blev det nya små loggor till bloggen designade också.
hej och hå. nått å göra ska jag ha i skolan imorgon också. sen får jag ta och skärpa mig vad de gäller koncentrerad pluggning. ehe. (borde skapa en ny kategori, inlägg som inte behöver läsas).
 

Kommentarer
Postat av: Y

ha ha det blir nog bra det där..

2012-09-21 @ 09:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0