medan jag ändå inte hittar laddaren till kameran - vi gjorde det!

 
bilder från Utblicks facebooksida
 
I september förra året rådde storhetsvansinne utöver det vanliga i min kropp. Lycklig och engagerad sa den "ja men jag är gärna företagsansvarig till arbetsmarknadsmässan". Det började där. I ett grupprum på botan med en gratis lunchmacka. Mellanlandade i tusentals telefonsamtal, mail, avtal, planeringsfrågor och onödigt komplicerade arbetsplaner. Och slutade i veckan på handelshögskolan med 18 utställare.
 
Utblick mina vänner. Jisses vilken grej. Vilket projekt. Vilken projektgrupp.
 

Kommentarer
Postat av: Ralf

BRA JOBBAT!!!

Svar: Tack!!
None None

2013-04-15 @ 16:43:42
URL: http://ozzilda.blogg.se
Postat av: Y

Vad roligt att det funkade =)

Svar: Ja men visst! :)
None None

2013-04-15 @ 16:44:14
Postat av: Kris

Imponerande Frida!

2013-04-16 @ 14:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0