placerar dörrar där det bara funnits varit väggar

 
 
i takt med att skärtorsdagen går mot kväll åker jag förbi de blåa husen vi alltid kallat blåkulla, pappa bredvid, det är mörkt men e4an ut mot sollentuna ligger kvar. hemma väntar en mamma som sen gräddar våfflor med mig. snart kommer en brorsa hem från jobbet. Och jag har saknat dem.
 
Går på promenader, firar mormorsfödelsedag, springer, lagar mat, får en kväll i järvastaden, promenerar runt i stan i solen och tycker att det är stort men fint. det blir pannkakor i lillängen och ett snabbesök i den där nybyggda kyrkan i centrum och mest av allt ledig tid att andas i
 
tack för denna gången stockholm
(glömde trycka på publicera haha)
 
 

Kommentarer
Postat av: Y

vi tyckte alla att det var kul att ha dig här =)

Svar: tur för mig! kanske kommer tillbaka!
None None

2013-04-06 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0